立即點擊

郵寄掛號`買左樣野吾想比屋企人知應該點?!




立即點擊


我今日叫左一個台灣朋友系台灣買左部手機`但系又吾想比屋企人知道-v-我應該點做好...但系我叫左台灣個個朋友寄掛號比我,,我應該點做先可以去郵局到拎個份掛號?!吾該幫幫我











最簡單的方式是找一家[ShoppingGoGo陪你買個夠]幫忙買他們是專門做國際代購的比自己買方便跟划算價格不貴站長人又超好海關問題也會幫你解決參考看看www.shopping-go-go.com可惜你今日已叫咗你朋友寄給你,否則我會提議你叫朋友將郵件寄到你公司(如你已做事)或寄到朋友家裹,都已寄出了,沒辦法啦,也不能像樓上那位所說等掛號卡到,因為郵差會直接將小包裹送上門,如果收件人不在而家中有人,只要家人給郵差抄下身份証號碼便可以了.唔需要俾佢地知喎寄掛號佢會寄張卡去你屋企叫你自己去郵局攞你攞住張卡俾郵局counterd人佢就會幫你攞...好簡單你日日去check下個mailbox唔好俾佢地見到張卡咪得囉不過張卡都係一個通知叫你去郵局姐...係張卡度佢地都唔會知你買左咩


以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知


https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXWr_T4JcmWoAvgLXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvbmNxZGQ2BGNvbG8DBHBvcwM4BHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20081229000051KK01537

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 bosuwuhax 的頭像
    bosuwuhax

    郵局知識

    bosuwuhax 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()